ULUDAĞ TURLARI ERKEN REZERVASYON FIRSATI
ULUDAĞ TURLARI ERKEN REZERVASYON FIRSATI
SON TARİH 1 ARALIK
00
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Üye Girişi

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Bir hesabınız mı var Giriş Yap

Kişisel verileriniz, Kvkk Metni kapsamında işlenmektedir. “Kayıt Ol” butonuna basarak Üyelik Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Limak Cyprus Deluxe Hotel

  • Genel Tanıtım

    Kıbrıs’ın yıl boyu elverişli iklimi sayesinde misafirlerine dört mevsim tatil yapma imkanı sağlayan Limak Cyprus Deluxe Hotel, lüks bir konaklama atmosferi sunuyor. Her türlü teknoloji ve konfora sahip odaları, Türk ve dünya mutfaklarından en seçkin yemeklerin servis edildiği restoranları, farklı terapilerin ve bakım uygulamalarının sunulduğu SPA merkezi ile tesis, misafirlerinin rahat ve keyifli bir tatil geçirmesi için zengin olanaklara sahip. Açık ve kapalı havuzları, yedi kaydıraklı aquaparkı, kapsamlı mini kulüp ve junior kulüp olanakları ile Limak Cyprus Deluxe Hotel, her yaştan misafirin kendini ayrıcalıklı ve özel hissedeceği bir tatilin kapılarını aralıyor.

  • Yeme / İçme

    Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde limitsiz yerli içki ve belirli yabancı içecekler ücretsiz. 24 saat açık bar bulunuyor. Tüm şişelenmiş kapalı yerli ve yabancı içecekler, taze sıkılmış meyve suları, paket dondurma, Ambassadore Vip Lounge ücretli.

    Minibar günde bir defa bira, meşrubat, su, meyve suyu ve soda ile dolduruluyor. Oda servisi ücretli olarak hizmet veriyor.

    Haftanın belirli günleri hizmet veren alacart restoranlar, en az 10 kişilik rezervasyon oluştuğunda hizmet veriyor.

    Restoranlar Dynasty A la Carte Restoran (Uzak Doğu Mutfağı) (Ücretli ve Rezervasyonlu)

    Haftanın belirli günleri, minimum 10 kişilik rezervasyon alındığında hizmet verebilmektedir.(ücretli ve rezervasyonlu)

    Mysia A la Carte Restoran (Ocakbaşı) (Ücretli ve Rezervasyonlu)

    Haftanın belirli günleri, minimum 10 kişilik rezervasyon alındığında hizmet verebilmektedir.(ücretli ve rezervasyonlu)

    Arcadia A la Carte Restoran (İtalyan Mutfağı) (Ücretli ve Rezervasyonlu)

    Haftanın belirli günleri, minimum 10 kişilik rezervasyon alındığında hizmet verebilmektedir.(ücretli ve rezervasyonlu)

    Hizmet Saatleri

    07.00-10.00 Kahvaltı (Açık Büfe - Limra Restaurant) 10.00-11.00 Geç Kahvaltı (Limra Restaurant) 12.00-16.00 Snack İkramlar (Atlantis Snack Restoran) 12.00-16.00 Açık Dondurma (Atlantis Snack Restoran) 12.00-16.00 Gözleme (Atlantis Snack Restoran) 12.30-14.30 Öğle Yemeği (Açık Büfe - Limra Restaurant) (Düşük dolulukta Arcadia Restaurant) 18.30-21.00 Akşam Yemeği (Açık Büfe - Limra Restaurant) 19.00-21.30 A la Carte Restoranlar(Uzakdoğu - Ocakbaşı) 19.00-22.00 A la Carte Restoran(italyan) 23.00-02.00 Gece Yarısı Snack & Çorba( Arcadia Restaurant)

    Barlar: 09.00-02.00 Beach Lounge Bar (Meşrubat, Bira, Şarap) 09.00-00.00 Lara Pool Bar 09.00-23.30 La Patisserie (Sıcak İçecekler) 12.00-16.00 Atlantis Snack Bar 09.00-23.00 Coffee Stop 22.00-09.00 Eurasia Lobi Bar 23.00-02.00 Disko Caretta 24 Saat Ballapais 

  • Konum

    Bafra mevkiindeki tesis; İskele merkeze 12 km, Magosa şehir merkezine 40 km ve Ercan Havalimanı'na 65 km mesafede konumlanıyor.

  • Balayı

    ‣ Giriş ve rezervasyon işlemlerinde öncelik ‣ Misafir ilişkileri personeli tarafından karşılama ve a la carte restoran rezervasyonu için bilgilendirme (Minimum 4 gece ve üzeri konaklamalar için 1 defa rezervasyonlu a la carte yemeği) ‣ Balayı çiftlerine özel romantik odaya kahvaltı ‣ Tatlı ve çerez tabağı ‣ 0,375 kırmızı şarap ‣ Turn Down servisi ‣ SPA'da %20 indirim ‣ Çamaşırhane hizmetlerinden %20 indirimli yararlanma imkânı ‣ Ücretli olan F&B hizmetlerden %20 indirim Not: Tüm paketten faydalanabilmek için minimum 4 gece ve üzeri konaklama şartı bulunuyor. *Balayı paketinden yararlanmak isteyen çiftlerin, evlilik tarihinden itibaren bir ay içinde yapacakları konaklamalar için check-in sırasında evlilik cüzdanlarını göstermeleri gerekiyor.

  • Kampanyalar

    Tesiste bazı oda tiplerinde 1 Nisan - 31 Ekim 2023 tarihleri arasında yapılacak konaklamalarda 2 yetişkin yanında 0-12 yaş arası 2 çocuk ücretsiz.

  • Etkinlikler

    Limak Cyprus Deluxe Hotel’de Özcan Deniz Konserini Kaçırma! 17 Haziran’da Özcan Deniz konseri eşliğinde Kıbrıs’ta eğlenmeye hazır mısın? Geç kalmadan tatilini planla, ETS ile yerini ayırt!

    Detaylı Bilgi: Program, konaklama ücretine dahil. Konserde, tesisin Ultra Her Şey Dahil konseptine dahil olan alkollü içecekler, çerez, cips ve krudite servis edilecek. Misafirler giriş yaptıkları gün, masa rezervasyonu için tesis yetkilileri ile iletişime geçebilir. Giriş günü öncesinde masa rezervasyonu kabul edilmiyor. Misafirler akşam yemeklerini tesisin ana restoranındaki açık büfeden alabilir. Konser programına 12 yaş altındaki çocuklar kabul edilmiyor. Çocuklar için ayrı bir salonda yemek servisi ve oyun salonu olacak. En az 2 saat olması koşulu ile ücretli olarak bebekler için bakıcı hizmeti sunuluyor.

    Kıbrıs’ta Yıldızlar Geçidine Tanık Ol! Yaz boyu birçok ünlü ismin sahne alacağı Limak Cyprus Deluxe Hotel, muhteşem bir Kıbrıs tatili için seni bekliyor. Geç kalmadan yerini ayırt!

    Konser Tarihleri 17 Haziran - Özcan Deniz 28 Haziran - Koray Avcı 30 Haziran - İrem Derici 15 Temmuz - Gülben Ergen 29 Temmuz - Ferhat Göçer 12 Ağustos - Melek Mosso 2 Eylül - Volkan Konak 7 Ekim - Koray Avcı 28 Ekim - Funda Arar

    Detaylı Bilgi: Konserlere katılım, konaklama ücretine dahil. Konserlerde, tesis konsepti kapsamında olan alkollü içecekler, çerez, cips ve krudite servis edilecek. Akşam yemekleri tesisin ana restoranında açık büfe olarak sunulacak. Misafirler, giriş gününde masa oturma düzeni hakkında tesisin Misafir İlişkileri departmanından bilgi alabilir. Giriş günü öncesinde masa rezervasyonu alınmıyor. Konser programına 12 yaş ve altındaki çocuklar kabul edilemiyor. Ayrı bir salonda çocuklar için yemek ve oyun salonu düzenlenecek. Tesiste ücretli olarak bebekler için bakıcı hizmeti sunuluyor.

  • Büyüklük Bilgisi 120.000 m² alan üzerine kurulu tesisin toplam 598 odası bulunuyor.
  • Covid-19 Kapsamında Alınan Tedbirler
    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Departman yöneticilerinin toplantılarını telekonferans ve çalışanlara yönelik eğitim programlarının uzaktan eğitim (e-eğitim) metoduyla yapabilmesi için gerekli düzenlemeler oluşturulmuştur.
    · Tesisin insan kaynakları müdürleri, işyeri hekimleri ile koordineli olarak her çalışana işbaşı yapmadan önce sağlık kontrolü yaptırmaktadır.
    · Tesis çalışanlarının işe giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörle yapılarak biometrik yüz tanımları da aynı anda kayıt altına alınarak takibi sağlanmaktadır.
    · Tesis çalışanlarının İşe geliş ve gidişlerde araçlara binerken ve inerken ateşi ölçülmekte, seyahatleri sırasında maske kullanmaları sağlanmaktadır. Araç içi dezenfeksiyon işlemleri her servis öncesi yenilenmekte ve elle temas edilen yüzeyler dezenfektanlar ile silinmektedir. Araçlar %50 kapasite ile güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak taşıma yapmaktadır.
    · Tesis çalışanlarının ortak kullanım alanlarında ve geri plandaki çalışma ünitelerinde el dezenfektan üniteleri mevcut olup, her personel ellerini sıklıkla dezenfekte etmektedir. Bununla birlikte düzenli aralıklarla ellerini kuralına göre yıkamaları hatırlatılmakta ve spot kontroller ile denetlenmektedir.
    · Çalışan lojmanları 24 saat gözlem altında olup dışarıdan ziyaretçi, arkadaş, akraba vb. kabul edilmemektedir.
    · Tesisin tüm çalışanları ve alt taşeronları MEB onaylı hijyen eğitim sertifikasına sahiptir. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın yayınladığı, Konaklama Tesislerinde Kontrollü Normalleşme Süreci Genelgesi’ne istinaden tüm çalışanlar genel kişisel hijyen eğitimi alarak sertifikalandırılmıştır.
    Temizlik ve Dezenfeksiyon Uygulamaları;
    · Tesisler bünyesinde oluşturulan eğitimli dezenfeksiyon ekipleri, tesislerde bölgelerin ve yüzeylerin özelliklerine göre dezenfektan kimyasalları ve ULV cihazları ile düzenli olarak dezenfeksiyon işlemleri uygulamaktadır.
    · Misafir odaları, restoranlar, barlar, rekreasyon alanları, çocuk kulübü ve oyun alanları, toplantı ve kongre salonları gibi tüm misafir genel kullanım alanları eğitimli dezenfeksiyon ekipleri tarafından 24 saat boyunca ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazları ile Sağlık Bakanlığı onaylı Corona virüse karşı etkili dezenfektanlar ile dezenfekte edilmektedir.
    · Mutfak alanları, depolar, ofisler ve personel genel kullanım alanları da rutin olarak aynı şekilde aynı ekip tarafından dezenfekte edilmektedir.
    · Tesiste uzman personel tarafından ATP (hızlı hijyen kontrol kiti) cihazı ile yapılan temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinin etkinliği her gün doğrulanmakta ve kayıt altına alınmaktadır.
    Genel Alanlarda Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tüm misafir genel kullanım alanlarında yeterli sayıda el dezenfektan üniteleri bulunmakta ve düzenli kontrolleri yapılmaktadır.
    · Misafir genel kullanım alanlarında; tuvalet ve lavabolar, sürekli temas olan yüzeyler, kapı kolları, merdiven tırabzanları, asansör ve butonları, kat telefonları, bataryalar, pisuvar ve klozetler lisanslı kimyasallar ile temizlenerek sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    · Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak detaylı kontrol listeleri ile denetlenmektedir.
    · Misafir alanlarında bulunan masa, sandalye ve oturma grupları güvenli sosyal mesafe kuralına uyularak yerleştirilmiştir.
    · Asansör girişlerine kullanım kuralları asılmıştır. Asansör kapasiteleri, yeniden düzenlenmiş, ağırlık kapasiteleri revize edilmiştir. Aynı anda maksimum 2 misafir tarafından kullanılacak şekilde sınırlandırılmıştır.
    · Tüm havuz ve plaj şezlongları güvenli sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip her kullanım sonrasında düzenli dezenfekte edilmektedir.
    · Genel mekan klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve sıklaştırılmış periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    · Geç çıkış odaları, soyunma odaları ve duş kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sıklaştırılmış olarak günlük yapılmaktadır.
    · Haşere ilaçlama ve kontrol işlemleri Sağlık Bakanlığı onaylı profesyonel firmalar tarafından yapılmaktadır.
    Giriş ve Çıkış İşlemleri Esnasında Alınan Önlemler;
    · Misafir rezervasyon konfirmesi ile birlikte misafir e-mail adreslerine tesislerde uygulanan Hijyen ve Sanitasyon Uygulama Manifestosu ile ilgili bilgilendirme yapılmaktadır.
    · Giriş işlemleri sırasında misafirlere, Covid-19’a karşı alınan önlemlerin ve kuralların olduğu misafir bilgilendirme broşürü verilmektedir.
    · Hijyen sebeplerinden dolayı tesislerde vale servisi yapılmamaktadır. Dileyen misafirlere ULV (Ultra Low Volume – İnce Püskürtme Tekniği) cihazıyla araç içi dezenfeksiyon hizmeti sunulmaktadır.
    · Misafir bagajları ve kişisel eşyaları özel hazırlanan bir odada bellboylar tarafından ULV püskürtme sistemi ile dezenfekte edilerek misafir odalarına güvenle taşınmaktadır. Dezenfeksiyon işlemi nedeni ile bagajlarınızın odanıza gelmesi biraz süre alabilir, lütfen anlayış gösteriniz.
    · Misafirlerin ve gelen ziyaretçilerin, termal kamera veya temassız termal sensörlü ateş ölçerlerle vücut sıcaklığı kontrolleri gerçekleştirilmektedir.
    · Tesislerin lobi ve restoran giriş kapılarına yerleştirilen termal kameralar ile misafirlerin ateşi ölçülmektedir. Ateşi yüksek tespit edilen misafirler, işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu, otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır. Kişisel sağlığınız ve toplum sağlığı için ilgili yönlendirmelere uymanızı önemle rica ederiz.
    · Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm için temas olmadan UVC (Ultraviyole -Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan kutuların içine misafirler tarafından atılıp, daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    · Misafirlere, giriş işlemleri sırasında son on dört günlük seyahat hareketleri ile ilgili anket yapılmaktadır.
    · Konaklama kayıt kartlarının minimum temasla elektronik ortamda doldurulması giriş işlemlerinizi hızlandıracak ve misafir kimlikleri, optik okuyucuda taratılarak bilgiler sisteme aktarılacaktır.
    · Misafirlere, oda kapı kartları dezenfekte edilmiş olarak, steril ambalaj içerisinde yüz maskesi ile birlikte sunulmaktadır. Misafirlere verilen kapı kartları, geri dönüşüm için temas olmadan
    UVC (Ultraviyole - Yüzey Dezenfeksiyon) cihazı yerleştirilmiş olan kutuların içine misafirler tarafından atılıp, daha sonra hijyen işlemine tabi tutulmaktadır.
    · Konaklama ve ekstra ödemelerinin, kredi kartı ve banka kartlarının temassız özelliği kullanılarak yapılması tercih edilmektedir. Nakit ödemeler için resepsiyon para kasalarına dezenfekte edici UVC cihazı yerleştirilmiştir.
    · Tesislerde misafirler ile mobil uygulamalar üzerinden hızlı iletişim sağlanarak gerekli duyurular ve anketler yapılmaktadır.
    · Oda temizlik ve dezenfeksiyon süreleri uzun zaman aldığından tesislerde uygulanan giriş saati 15.00, çıkış saati 11.00’dir.
    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Kat hizmetleri temizlik çalışanları ve şefleri her farklı oda temizliğinde ellerini yıkayarak yeni eldiven, maske ve kullan-at temizlik bezleri kullanmaktadır.
    · Misafir odaları konaklama süresince günlük olarak temizlenmekte ve dezenfekte edilmektedir.
    · Çıkış yapılan odalar havalandırılıp, gerekli temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri ardından belirli bir süre boş bırakılarak misafir kullanımına sunulmaktadır.
    · Misafir odaları klima ve havalandırma filtreleri düzenli olarak temizlenmekte ve periyodik bakım-onarımdan geçmektedir.
    · Misafir odalarında sürekli temas olan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tuvalet ve lavabolar, klima kontrol panelleri, aydınlatma butonları, telefon ahizeleri, televizyon kumandaları, su ısıtıcıları ve minibarlar, lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    · Tüm havlu ve tekstil ürünleri standartlar dahilinde değiştirilmektedir. Ürünler katlanarak, çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye ulaştırılmaktadır.
    · Kirli havlu ve tekstil ürünleri 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmaktadır.
    · Misafir odalarında çay-kahve ikram tepsilerine porselen kupa ve cam bardak yerine kullan-at bardak bırakılmaktadır.
    · Misafirlerin sağlığı ve dezenfeksiyonun daha iyi sağlanabilmesi için vanity set kutuları kaldırılmış olup, buklet ürünler paketlenmiş olarak sunulmaktadır. Bu ürünlere ilave olarak alkol oranı yüksek kolonya da kullanıma sunulmuştur.
    · Hastalık şüphesi yaşayan misafirlerin odaları, temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında Hastalık Yönetim Talimatı’na uygun olarak kullanıma sunulmaktadır.
    · İşyeri hekiminin raporu ile hastalık riski taşıyan misafirler için revire yakın özel izolasyon odaları ayrılmıştır. Bu odalar, misafirlerin hastaneye transferlerine kadar geçecek olan süre içerisinde rahatlarını sağlamak amaçlıdır.
    · Tüm misafir odalarının, minibar dolumları dezenfekte edilmiş ürünler ile gerçekleştirilmekte ve kat şefleri tarafından da kontrolleri yapılmaktadır.
    · Odalar her misafir çıkışında temizlik yapıldıktan sonra özel eğitimli dezenfeksiyon ekibi tarafından ULV cihazı ile dezenfekte edilip havalandırılarak bir sonraki misafir için hazırlanmaktadır.
    Yiyecek ve İçecek Alanlarında Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tesiste gıda üretiminde kullanılan su, “İnsani Tüketim Amaçlı Sular hakkında Yönetmelik” içeriğinde belirtilen koşulları sağlamaktadır.
    · Yiyecek ve içecek departmanında görevli tüm personel maske ile hizmet vermektedir ve düzenli aralıklarla ellerini dezenfekte ederek kullandıkları eldivenleri değiştirmektedir.
    · Tüm yiyecek ve içecek ünitelerinde bulunan masa, sandalye, tabure ve oturum aralıkları güvenli sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Masa, sandalye ve tabureler her kullanım sonrasında dezenfeksiyon ekibi tarafından dezenfekte edilmektedir. Dezenfekte edilen masaların kullanılması önemle rica edilir.
    · Ana restoran kapı girişinde termal kamera ile misafirlerin ateşi ölçülmektedir. Yüksek ateş tespit edilen misafirler, işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyonlar alınmaktadır.
    · Büfelerde yiyecek ve içecek servisi personel tarafından yapılacaktır.
    · Snack restoran büfeleri, yoğunluk göz önünde bulundurularak set menü servisi ile ya da sosyal mesafenin korunduğu sıralı şekilde servis ile hizmet vermektedir.
    · Tüm sıcak ve soğuk içecekler, servis personeli tarafından servis edilmektedir. Barlardan misafirlere direkt servis edilmemektedir.
    · Çocuk büfelerinde tüm ürünler ambalajlı olarak sunulmaktadır. Dileyen küçük misafirlere özel üretim yapılmaktadır.
    · Dileyen misafirler için ana restoran, a la carte restoranlar, snack restoran ve çocuk büfelerinde ambalajlı plastik çatal-bıçak setleri bulunmaktadır.
    · Gece büfelerinde adetli ürün ve ambalajlı ürünler sunulmakta ve sıcak yemekler şefler tarafından servis edilmektedir.
    · Açık büfede 3 öğün bağışıklık sistemini güçlendiren özel sağlık köşesi bulunmaktadır.
    · Ekmek çeşitleri kese kağıtlarında porsiyonluk verilmektedir.
    · Tüm mutfak bölümlerinde üretim sonrası gece vardiyasında detay temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır.
    · Oda servisinden misafir odalarına talep edilen tüm ürünler, özel sunum tabaklarında kapalı olarak servis edilmektedir.
    · Limak International Hotels & Resorts “Sıfır Atık Projesi” kapsamında atık ayrışımı yapılmaktadır. Atık Yönetimi gereği maske, eldiven ve tek kullanımlık peçeteler gri renkli, kapaklı atık kutularında ayrı toplanmaktadır.
    SPA, Fitness ve Spor Alanlarına Yönelik Sağlık Önlemleri;
    · SPA merkezlerine girişte, SPA görevlileri tarafından misafirlerin ateşi ölçülmektedir. Yüksek ateş tespit edilen misafirler, işyeri hekimine yönlendirilmektedir. Muayene sonucu doktor raporu otel yönetimine bildirilerek, gerekli aksiyon alınmaktadır.
    · Hamam, sauna ve buhar odası kullanım kapasiteleri revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet vermektedir. Sauna, hamam, buhar banyosu gibi alanların, misafir tarafından kullanım süresi maksimum 30 dakika ile sınırlandırılarak her kullanımdan sonra minimum 15 dakika alanın temizlenmesi ve ULV cihazıyla dezenfekte edilmesi sağlanmaktadır.
    · Hamam kurnaları ve soyunma odası dolapları güvenli sosyal mesafe korunarak (birer atlamalı şekilde) kullanılmakta ve her kullanım sonunda dezenfektanlar ile temizlenmektedir.
    · Misafir havlu, bornoz ve peştamalları her kullanım sonrası çırpma ve silkeleme yapılmadan toplanıp, özel kirli poşetlerinde çamaşırhaneye gönderilmektedir. Ürünler 60 - 90 derecelerde ve yeterli sürelerde yıkanmakta ve çamaşırhaneden SPA merkezine dağılımı da özel poşetlerde yapılmaktadır.
    · Masaj hizmeti almak isteyen misafirlerin öncelikle Sağlık Bilgi Formu doldurmaları istenmektedir.
    · Tesis terapistleri her uygulama öncesi ve sonrası belirlenmiş dezenfeksiyon kurallarına uyarak maske ve siperlik ile hizmet vermektedir.
    · Masaj yatakları her terapi sonrasında dezenfektan solüsyonlar ile temizlenmekte ve belirlenen sürede havalandırıldıktan sonra tekrar hizmete sunulmaktadır.
    · SPA alanlarında uygun hava kalitesi sağlanmakta ve nem oranı kontrol edilmektedir.
    · SPA ve hamam dinlenme alanlarında bulunan yataklar, güvenli sosyal mesafeye göre yerleştirilip, her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    · Fitness merkezi kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilmektedir.
    · Tüm misafirlerin fitness kullanım kurallarına uymaları önemle rica edilmektedir.
    · Fitness salonlarında bulunan tüm spor alet ve aparatları güvenli sosyal mesafeye uygun olarak düzenlenmiştir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi yapılmaktadır. Misafirlerin spor aletlerini eldivenle kullanmaları istenmektedir.
    · Dış oyun alanları, plaj oyun parkurları, tenis kortları, futbol, basketbol, voleybol ve golf sahalarının düzenli olarak temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri yapılmaktadır. Periyodik olarak da bakım-onarımdan geçmektedir.
    Çocuk Oyun Alanları, Limi Kids Çocuk Kulübü ve Teenage Gameland Club İçin Alınan Önlemler;
    · Çocuk misafirler, Limi Kids Çocuk Kulüpleri’ne ebeveynleri tarafından kayıt formu doldurularak ve ateşleri ölçülerek kabul edilmektedir.
    · Eğitimli ve uzman Limi Kids Club çalışanları, tüm hijyen kurallarına uyarak, aileler keyifli zaman geçirirken, çocuklarla güvenli sosyal mesafeyi koruyarak yaratıcı aktiviteler, oyunlar ve yarışmalarla onların mutlu olmalarını sağlamaktadırlar.
    · Hijyen ve sosyal mesafe kurallarına uymayan çocuklar, kulüplere kabul edilmeyecektir.
    · Tüm Limi Kids Çocuk Kulüpleri’nde kullanılan güvenli oyuncakların ve alanların kullanım sonrası temizlik ve dezenfeksiyonu titizlikle ve sık aralıklarla yapılmaktadır.
    · Teenage Club’da bulunan tüm oyun makineleri gençlerin sosyal mesafelerini koruyacağı bir şekilde düzenlenmiştir. Oyun makinelerinin temizliği ve dezenfeksiyonu her kullanım sonrasında yinelenmektedir.
    · Animasyon departmanı organizasyonunda gerçekleşen tüm spor ve aktiviteler, fiziki mesafe kurallarına uygun olarak küçük grup katılımları ile açık havada yapılmaktadır.
    Havuzlar ve Plaj İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Kapalı havuz, açık havuzlar ve plaj şezlongları sosyal mesafe kuralına göre yerleştirilip, her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
    · Plaj ve tüm havuzlarda bulunan soyunma kabinlerinin temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri sık aralıklarla gerçekleştirilmektedir.
    · Şezlong sehpaları, sahil ve iskele pavillion’ları ve malzemeleri günlük olarak lisanslı kimyasallar ile temizliği yapıldıktan sonra uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    · Tüm havuzların, kimyasal ve mikrobiyolojik su analizleri akredite laboratuarlar tarafından periyodik olarak yapılmaktadır. Analiz sonuçları misafirlerle her havuz başında bulunan panolara asılarak paylaşılmaktadır.
    · Havuz temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri T.C. Sağlık Bakanlığı Yüzme Havuzlarının Tabi Olacağı Sağlık Esasları ve Şartları Hakkında Yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.

  • Fiyatlar

    Otel Konum

    Benzer Oteller

    Cratos Premium Hotel Casino Port Spa
    Cratos Premium Hotel Casino Port Spa
    • Kıbrıs / Kıbrıs
    • Fiyatı Sorunuz

    Kişi Gece Müsaitlik İçin Arayınız

    Arkin Palm Beach Hotel
    Arkin Palm Beach Hotel
    • Kıbrıs / Kıbrıs
    • Fiyatı Sorunuz

    Kişi Gece Müsaitlik İçin Arayınız

    Grand Pasha Kyrenıa Hotel & Casıno & Spa
    Grand Pasha Kyrenıa Hotel & Casıno & Spa
    • Kıbrıs / Kıbrıs
    • Fiyatı Sorunuz

    Kişi Gece Müsaitlik İçin Arayınız

    Deniz Kızı Royal
    Deniz Kızı Royal
    • Kıbrıs / Kıbrıs
    • Fiyatı Sorunuz

    Kişi Gece Müsaitlik İçin Arayınız

    Kyrenia Palace Boutique Hotel
    Kyrenia Palace Boutique Hotel
    • Kıbrıs / Kıbrıs
    • Fiyatı Sorunuz

    Kişi Gece Müsaitlik İçin Arayınız

    Avenue Hotel
    Avenue Hotel
    • Kıbrıs / Kıbrıs
    • Fiyatı Sorunuz

    Kişi Gece Müsaitlik İçin Arayınız

    Yorumlar


    Best Of Travel
    Çevrimiçi

    Best Of Travel
    Merhaba, Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz ?
    1:40
    ×
    Whatsapp Destek
    Hattımız
    Hemen Arayın
    0(212) 694 0834